weekendje nederland - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu weekendje nederland - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

weekendje nederland

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

06 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

hey het is weer ff geleden maar daar ben ik weer.

vorig weekend heb ik op een duik beurs gestaan, en ja daar weet ik dus echt geen zak vanaf, maja. we hadden happy hour en het is dan dus heel normaal dat wij ook drinken, dus naar 3 rum shotjes voelde ik hem aardig hangen dus besloot maar om niet meer te drinken terwijl de rest aardig door tankte:P daarna met ryanne en kelly naar de film geweest. wat hier echt raar is want als de film bv om half 11 begint, kan je om tien over half de zaal pas in, dan is nog een half uur het licht aan, dan nog een half uur voorstukjes en dan begint de film eindelijk. dus wij waren dan ook de eerste die in de zaal zaten en de rest kwam pas na 3 kwartier maja.

op het werk ben ik bezig geweest met event planning. ik moest een oefen proposal schrijven voor onze members. dan moet ik zeg maar bereken hoe duur een stand van 12 vierkante meter is of hoe duur een stuk grond van 35 vierkante meter is. en dan ook de electriciteit en alles er bij reken en dan een voorstel schrijven voor onze leden. en dan ook berekenen hoe veel het per lid gaat kosten als er zo veel mee willen doen en hoe veel het kost als er zo veel mee willen doen. morge is mijn tussentijdse beoordeling dus dat is wel heel spannend. hoop echt dat het goed is. morge krijg ik waarschijnlijk ook mijn eigen project waar ik een echt proposal voor meot schrijven wat dan ook echt naar onze leden gaat. en aangezien ik heel goed ben in berekeningen maken hoop ik maar dat het goed gaat:P

afgelopen weekend naar nederland geweest zoals de meeste van jullie weten. vrijdag ochtend om 2 uur moest ik uit bed.....om 7 uur ZOU mijn vliegtuig naar nederland vertrekken. maar er waren wat problemen. ze waren een passagier kwijt. die persoon was wel door de gate gegaan, maar tussen de gate en het vliegtuig waren ze hem kwijt geraakt want hij zat niet in het vliegtuig dachten ze. vervolgens gingen ze een voor een de namen op roepen en moest je je hand op steken als je je naam hoorde. en dat duurde dus wel ff dus naar een half uur konden we eindelijk gaan vliegen. papa en kim zijn me op komen halen. toen zijn we ff naar papa gegaan en daarna mama gaaan verrassen. wat heel leuk was, ik dacht namelijk echt dat mama het door had dat ik kwam. dus kim en ik stappen de winkel binnen en mama zegt heel droog wat doen jullie nou weer hier. en toen zag ze mij en begon ze te huilen, en toen ik natuurlijk ook:P

daarna gaan zwemmen met papa, patrica, logan en kim en uit wisten eten. toen thuis nog wat dingen voorbereid voor het feest en om 3 uur lag ik weer in bed. de volgende ochtend vroeg naar breda gegaan om mama op te halen voor ons dagje sauna. wat echt heerlijk was want het was heel lekker weer, dus heel de dag in de zon gelegen en flink verbrand:P toen mama dr outfit laten zien die ze aanmoest, daar was ze heel blij mee:P toen naar huis gereden, bij het benzine station kwam kim ons ophalen. stond ik daar in mijn glitter jurkje en mijn gogo laarzen bij het benzine station hahah. toen kregen mama en ik allebei een blinddoek op, bleek dat het feest ook voor mij was. het feest was echt geweldig!!! de volgende ochtend was het alleen wat minder toen we de buiten deur open deden en zagen hoe de zooi in de tent eruit zag maja, duurde 5 uur om het op te ruimen:P zatte mensen kunnen echt een zooi maken:P

maandag ben ik weer naar londen gegaan. was wel heel raar om weer terug te gaan, had het maandag ook echt zwaar en toen ze dinsdag vroegen hoe mijn weekend was geweest begon ik spontaan te huilen maja:P

vandaag was mijn verjaardag, en hoefde vandaag maar tot 1 uur te werken. op het werk hadden ze stiekem lunch gehaald en slingers opgehangen. en toen ehb ik ook nog cadeautjes en een taart gehad.

iedereen bedankt voor de felicitaties, de hulp met het feest en de cadeautjes die k heb gehad voor mijn verjaardag!!

love from london

  • 06 April 2011 - 19:38

    Kimm,:

    hee schatteke,
    zo te horen heb je je niks om zorgen over te maken op je werk want ze geven je genoeg verantwoordelijkheid! en dat verjaardagsfeestje dat ze geven das echt super leuk!! blijkbaar vinden ze je wel leuk:)
    het weekendje dat je hier was was echt super!! maar wel weer balen dat je weer weg moest maandag:( dat was denk voor iedereen wel even zwaar om opnieuw afscheid te nemen. maar ik zie je al heel snel weer:) nou liefje tot snel weer schat en succes morgen met je beoordeling! kusjes Love You,,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

Stage in londen

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2011

laatste reisverslag

26 Juni 2011

bezoek, bezoek en nog eens bezoek

27 April 2011

halverwege

06 April 2011

weekendje nederland

13 Maart 2011

carnaval missen
Stephanie

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 39556

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

studeren in zweden

24 Januari 2011 - 26 Juli 2011

Stage in londen

Landen bezocht: