bezoek, bezoek en nog eens bezoek - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu bezoek, bezoek en nog eens bezoek - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

bezoek, bezoek en nog eens bezoek

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

26 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

dag al mun schatten,
schandalig ik zat net te kijken wanneer mijn laatste reisverslag was, en toen zat ik op de helft en nu heb ik nog maar een maandje te gaan haha. heb het de afgelopen weken veel te druk gehad om een reis verslag te plaatsen oeps.

op het werk is het chaos geweest de afgelopen weken. ik heb gehopen met het organiseren van een fam trip. dan sturen wij reisagenten naar het caribisch gebied in de hoop dat ze meer reizen naar het caribisch gebied verkopen. ik heb geholpen bij onze jaarlijkse vergadering waarbij we onze leden vertellen wat we het afgelopen jaar voor ze gedaan hebben. ik heb zalen moeten zoeken waar we ons meet the media event kunnen houden. en natuurlijk ons jaarlijkse bal. dit bal was vorige week en vond plaats in hotel the dorchester een van de duurste hotels in londen lees 3000 pond per nacht voor een hotel kamertje. natuurlijk moest ik bal jurkje aan:). ik heb mee geholpen met alle voorbereidingen, dus naar het hotel een aantal weken van te voren om alles door te spreken, uitnodingen versturen, plaats kaartjes maken, bloemen en prosecco bestellen. we hadden ook een meal tasting waarbij ik mijn mening mocht geven over de gerechte die ze wilde gaan serveren.

de avond was echt geweldig, overdag moesten we alles klaar zetten en konden we ons om kleden en optutten in een hotel kamer, cameron diaz zat in de hotel kamer tegen over ons, heb dr alleen helaas niet gezien haha.

s'avonds hadden we eerst een champagne receptie, kreeg een glas in mun hand gedrukt van mijn baas want ik moest ook een glaasje drinken haha. daarna hadden we het dineer. was super lekker, 300 man die tegelijker tijd hun bord voor hun neus kregen en iemand die constant achter je tafel stond om je wijn glas bij te vullen, dat is het leven:P

daarna was het dansen, ik had mijn toetje nog niet achter mijn kiezen zitten of iedereen vloog de dans vloer al op. caribische kunnen echt een feestje geven niet normaal! vrouwen van in de 50 die tegen elkaar aan staan te schuren, die low gaan op de dans vloer geweldig! alles stond met de heupen te schudden het gros van de mensen was lazurus was echt een super avond en de volgende dag natuurlijk weer om 7 uur mun nest uit.

in eens kwam ik er achter dat ik nog maar 7 weken te gaan had en nog bijna niets van mijn opdrachten gedaan had dus ik besloot dit ff te bespreken met mun begeleider op het werk. dus kreeg ineens allemaal opdrachten om aan te werken en heb ook even in anderhalve week een stand morgen regelen voor een show. dus meubels, electriciteit, licht, vergunningen en passen regelen was echt ff stressen maar ze vonden dat ik het geweldig had gedaan. mijn begeider zei dat niemand door had dat ik een stagaire was omdat ik alles zo goed deed, en ze zei dat het voor het team ook niet voelt als of een stagaire ben omdat ik alles zo goed doe en alles aan kan. en dat ik ontzetten gegroeit ben da afgelopen maanden en dat er totaal geen reden is voor mijn onzekerheid want dat ik de afgelopen maanden dingen heb gedaan die zelfs hun niet voormogelijk hielden en dat de reden dat ik mijn opdrachten nog niet heb kunne doen is omdat iedereen zo graag met mij werkt en dat ik het zo goed doe dat ze me zoveel andere dingen hebben laten doen!!!!

heb de afgelopen weken ook veel bezoek gehad. papa, patricia, logan en kim zijn een weekendje hier heen gekomen. we zijn naar madame taussoud geweest en hebben een bus tour gedaan.

ook zijn mama en davey langs gekomen natuurlijk het bekende sight seeing rondje gedaan, geshopt en eindelijk in Londen eye geweest. echt geweldig!!

en afgelope week was kim hier van af zondag tot woensdag. eindelijk naar baskin and robinson geweest!!! daar hebben ze echt het meest lekkere ijs ter wereld, natuurlijk ook nog geshopt en we zijn ook nog naar oxford geweest! een van de mooiste stadjes ter wereld en daar natuurlijk ook oxford university gezien, waar mocht iedereen het nog niet weten ik naar toe wil!

woensdag avond een etentje gehad met de meiden hier want dit weekend gaan de eerste al weer naar huis. vanaf nu gaat er elke week iemand naar huis tot dat over 4 weken ik naar huis ga.

ik verwacht natuurlijk wel een warm welkom en een groot feest als ik weer thuis ben!!! hahaha

hoop dat met iedereen alles goed gaat en ik zie jullie snel weer, namelijk over een maandje al!!

love from london
ps sorry voor het lange bericht maar moest jullie natuurlijk ff bij praten over wat ik de afgelopen 2 maanden heb gedaan haha

  • 27 Juni 2011 - 18:58

    Kimm,:

    hee schatje,
    wat een lang berichtje zeg, maar was wel weer nodig he!
    natuurlijk weet ik het meeste al maja haha :P
    mij bezoekjes waren vast het leukste! haha.
    en je werk das echt super! dat ze je zo goed vinden enzo! maar ook dat wist ik natuurlijk al :D maar het is wel heel fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat hun ook zo blij zijn met jou! gelukkig kom je weer bijna thuis maar zal wel moeilijk zijn voor je om afscheid van alles daar te nemen, maar kom op zeg raamsdonksveer is toch veel leuker en levendiger en interessanter als londen, dat kan je toch niet ontkennen!!:P maar schat ik ga weer stoppen ik spreek je snel weel kusjes love you!!

  • 28 Juni 2011 - 19:42

    Marja:

    Oh my god! Hebben ze daar ook Baskin Robins!!! Jaloers!! haha :P

  • 15 Juli 2011 - 09:57

    Nanja Wierda:

    Hee hee Stephanie! Zo he he...duurde even een poos, maar eindelijk de tijd gevonden om je waarbenjij.nu te lezen ;) Ik vind je verhaal over het 'bal' echt gaaf, Cameron Diaz in de kamer tegenover je - vet! Echt fijn dat ze zo blij met je zijn op je stage, goed voor je zelfvertrouwen en werk ervaring. Nog heel erg bedankt voor je medeleven-mailtje op mijn sad news bericht dat het uit is. Ik heb het erg moeilijk gehad, en nog steeds. Over 11 dagen ben je terug in NL, dan moeten we maar wat leuks doen. xxx uit Breda

  • 16 Juli 2011 - 08:23

    Je Allerliefste Mama:

    He lieffie,

    Jij hebt t daaro heeeeeel druk....
    En ik heb het hiero heeeeel druk....
    Dus helaas niet op internet geweest en dan dus ook niet op jou reisverslag... :-[ sorry.. :-[
    En nu Kimmie ook nog plotseling voor 3 maanden naarFrankrijk vertrokken.. maar wel goed van dr en ben ik ook super trots op...wat n wereldreizigers heb ik toch als kids.. ;-]]
    Jullie hebben de kans gelukkig...heerlijk voor jullie en moet je intens van genieten en leren, cultuur snuiven en groeien... ;-]]
    Maar.....je komt bijna weer naar huis.. :-]]
    Laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze altijd...en dat is ook zo...nu helemaal alleen en als laatste nog in Londen....iedereen is nu naar huis en jij moet nog anderhalve week... :-[
    Maaaaar...dat kan jij....ik ben zo super trots op je...je hebt het toch maar mooi geflikt... :-]]
    Er zullen er zijn die dat niet hadden verwacht...maar ik wist dat je het kon..:-]]
    Je hebt hier zoveel geleerd... kennis..s tudie...maar ook levenservaring opgedaan..meer zelfvertrouwen gekregen< jezelf beter leren kennen.. en heeeel belangrijk...heel erg genoten.. ;-]]
    Nog even en dan ben je weer lekker thuis...bij mij en bij de hondjes.. :-]]
    Helaas moet ik momenteel wel veel werken, maar ik leer momenteel heel veel...en ik kan dus ook meer dan ik zelf had verwacht... ;-]]
    Ik vindt het werk erg leuk...en mijn collega's ook.. ;-]]
    Het is wel een hele hectische baan.. maar voel me in mijn element...dus ben erg blij en doe het met plezier.. ;-]
    Alleen wel erge lange dagen en heel erg weinig tijd over voor mijzelf na mijn werk en het huishouden..
    maar ja...komt ook goed...en samen redden wij het wel om de boel geklaard te krijgen en ook weer lekker n filmpie te kijken of n terrasje te pakken...keertje Bommelen in Breda...is ook gezellig.. ;-]]
    Nou lieffie...doe je best om de laatste periode netjes af te werken...en kom weer lekker naar ons huisje in t Feer..

    Heel veel liefs, van n super trotse moeder die heel veel van je houd.. ;-] xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

Stage in londen

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2011

laatste reisverslag

26 Juni 2011

bezoek, bezoek en nog eens bezoek

27 April 2011

halverwege

06 April 2011

weekendje nederland

13 Maart 2011

carnaval missen
Stephanie

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 39555

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

studeren in zweden

24 Januari 2011 - 26 Juli 2011

Stage in londen

Landen bezocht: