carnaval missen - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu carnaval missen - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

carnaval missen

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

13 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

daar zijn we weer.
hier gaat alles nog steeds goed, de tijd vliegt voorbij het ene moment is het maandag en het volgende moment is het al weer vrijdag. op het werk is het heel druk geweest de afgelopen 2 weken. afgelope week was ITB berlin een beurs in berlijn waar ik veel dingen voor moest voorbereiden. en dit weekend is ACTS een congres in brussel waar ik ook veel voor moest voorbereiden.

vorig weekend was carnaval in nederland, zoals jullie allemaal weten:P haha
heel de groep heeft met carnaval bij ons,nouwja niet bij ons want ik was er niet maja. dus was wel raar dat iedereen bij mij thuis zat en ik er niet bij was. dus had besloten om de carnaval stemming er hier maar een beetje in te krijgen. dus ik wilde een fles wijn gaan halen, maja ik had na een half uur nog steeds geen idee wat zoete wijn was dus ik maar besloten om een fles smirnoff te kopen, voelde me weer net 13 haha. dus ik een filmpje opgezet, mun I (L) london trui aangedaan en mun fles open gemaakt. toen nog fff met thuis gebeld en iedereen gesproken, was echt super leuk, maar mis ze wel howr! heel de fles smirnof op gedronken en was nog eens lichtelijk aangeschoten, dus dat was een beetje een domper haha maja. klink nu net als een alcoholist maja jullie kenne me onderhand.

zaterdag met rianne en kristel en het bezoek van kristel naar yo sushi geweest. echt super vet het eten komt daar langs op een lopende band. s'avonds nog ff met iedereen thuis gebeld. maja volgend jaar is er weer carnaval en zit maar een x in londen!

zondag een beetje schoongemaakt en boodschappen gedaan en de was. ik ben er wel achtergekomen dat ik geen huishoudelijk type ben haha. maar dat wisten jullie waarschijnlijk ook al.

deze week was een gekke huis. ik was voor ITB en ACTS tegelijker tijd bezig. dozen inpakken, press releases maken, uitnodigen maken, formulieren printen, naamkaartjes maken.

vrijdag moest alles af zijn voor acts en was tot kwart voor 7 op kantoor om alles af te krijgen. liep op een gegeven moment als een zombie rond haha, en natuurlijk ging op het einde alles mis. de computer deed weer eens niet wat ik wilde dat ie deed. en er waren mensen die het voor elkaar kregen om vrijdag nog te laten weten dat ze zondag ook kwamen naar het congres.

dit weekend niet zo veel gedaan, beetje uitgerust en mun "huishoudelijke taken" gedaan. morge mag ik mee naar een event, waar allemaal mensen van de industrie komen zeg maar en die kunnen dan een afspraak met ons maken en dan moeten wij hun zien te overtuigen om lid van ons te worden, of om te zorgen dat ze het caribisch gebied aan gaan bieden dus super interessant. alleen wel eng want die mensen hebben er echt verstand van.

nou dit was het weer,jullie zijn weer op de hoogte!:P

mis jullie wel howr, love from london

xx

  • 13 Maart 2011 - 22:29

    Kimm:

    hee liefje,
    Carnaval was zeker niet het zelfde zonder jou, ik zal niet liegen het was wel leuk, maar met jou er bij was het nog leuker geweest dat weet ik zeker!! En wij hebben je allemaal gemist en meerdere keren op je geproost en aan je gedacht. maar zoals je zelf al zij het is elk jaar carnaval en je zit maar 1 keer in londen. dus kan je het er maar beter van maken daar!! hier gaat het leventje ook gewoon door niet veel bijzonders eigenlijk,je merkt overal dat iedereen weer even zijn ritme moet vinden na carnaval en er nog van bij moet komen. voor de rest is er over hier eigenlijk niet zo veel te vertellen maar we houden je op de hoogte!! LOVE YOU! kusjes

  • 14 Maart 2011 - 18:20

    Danielle:

    Heee meiss!!
    allereerst sorry sorry sorry, ik heb het echt zo ontzettend druk, moet echt heel veel werken dus nog helemaal niks naar je kunnen berichten..!! maar fijn om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt..! hahaah je bezatten met een fles smirnoff! zadlap:P, als je weer terug bent gaan we keertje stappen...:$:)
    jij krijgt trouwens wel veel verantwoordelijkheid allemaal daar joh!! maar ook goed natuurlijk! leer je allemaal van!:) i heb verder eingenlijk niet zo veel boeiends meegemaakt ahha vooral heel veell gewerkt! en natuurlijk carnaval gevierd.. heb donderdags nog carnaval met kimmie gevierd was gezellig!! nou meis ik spreek je snel weer!!

    Dikke kuss!!!

  • 15 Maart 2011 - 07:11

    Elvira:

    Arm kind .. hele fles leeg en nog niet dronken, maar goed het is smirnoff geen wiskey. Bizar verhaal hoor met die overval van de bus en dan die reactie van de londenaren. Zo maak je nog wat mee! ik kijk uit naar je volgende blog.

  • 16 Maart 2011 - 15:31

    Nanja Wierda:

    poeh poeh klinkt druk daar bij jou @work;) maar wel leuk volgens mij!
    Balen he carnaval missen...maar ja volgend jaar gaan we wel weer hossen:P
    Moeten weer eens keertje stappen of op zijn minst drankje doen, vind het af en toe maar lonely hier (op een school ontmoet je nog duizend anderen, maar met die fulltime baan leer ik echt geen nieuwe leuke mensen kennen:P)... xx vanachter m'n bureautje

  • 18 Maart 2011 - 08:21

    Melanie:

    Hey lieve Stef,

    Hoe gaat het daar allemaal? Heb me even ge-up-date wat betreft je reisverslagen lezen ;) Echt heeeeel erg schandalig, maar je kan het je denk ook wel voorstellen, want zo te lezen heb jij het ook alleen maar druk-druk-druk. Ik stel dan ook voor dat als je terug bent in Nederland, dat we een dag he-le-maal niks gaan doen, behalve relaxen en kletsen :-) Geen school en werk! Ben in ieder geval blij om te lezen dat je wel je draai hebt gevonden in Londen en dat de tijd ook wel redelijk snel gaat. Gelukkig gaat alles ook goed op je stage en je kan het beter druk hebben dan jezelf vervelen! Hier in Nederland is de carnavalsmood er al wel weer uit. Het was inderdaad wel erg gezellig, maar toch wel anders zonder jou. Maar zoals je zelf al aangaf, ben je maar 1x in Londen. Geniet daarom lekker van de tijd die je daar bent, dat kan niemand je nog afnemen. Hier gaat alles verder zijn gangetje.. Ik heb niet echt heel erg veel nieuws, want ben een beetje 'saai' aan het worden ;-) Nou meid, geniet nog lekker van je tijd in Londen en als je terug bent, maken we er gewoon een knalfeestje van!! Liefs, Mel

  • 05 April 2011 - 20:31

    Gerdy...[mama]:

    he lieffie...bedankt voor de grote verrassing....jij onverwacht thuis voor mijn verjaardag...en dat kimmie t allemaal zo goed geregeld had voor het mega geweldige surprise party...was echt super.... ;-]]
    bedankt meiden echt super fijn weekend gehad...we hadden ook reden voor n goed feest...ik werd 50 en jij word morgen 21 en mn meiden lekker thuis en een nieuwe baan....kan niet beter.. ;-]]
    doei lieffie..dikke zoen..xxx

  • 05 April 2011 - 20:33

    Gerdy...[mama]:

    o ja..............PROFICIAT MET JE VERJAARDAG LIEVERD...WANT MORGEN WORDT JE 21...HIEPER DE PIEP HOERA. en t wordt tijd voor n upgrate.... ;-]]
    Geniet van je verjaardag ook al sta ik niet met een ontbijtje en cadeautjes aan je bed :-[ maar kijk ff naar je rozenkrans en dan ben ik er in gedachte wel lekker bij... ;-]]
    fijne verjaardag LIEFFIE xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

Stage in londen

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2011

laatste reisverslag

26 Juni 2011

bezoek, bezoek en nog eens bezoek

27 April 2011

halverwege

06 April 2011

weekendje nederland

13 Maart 2011

carnaval missen
Stephanie

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 39552

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

studeren in zweden

24 Januari 2011 - 26 Juli 2011

Stage in londen

Landen bezocht: