een maand in london - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu een maand in london - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

een maand in london

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

28 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

ben ik weer,
en het is officeel ik zit hier nu al een maaand, ongelofelijk hoe snel de tijd gaat. en mensen het aantal berichtjes dat jullie plaatsen is wel drastich aan het nemen he:P

vorig weekend zijn kristel en ryanne hier geweest, en zijn we s'avonds naar Black Swan geweest. hele indrukwekkende film, alleen s'avonds ging de tube niet meer en ik kon geen bus vinden die naar Notting hill ging dus ik al helemaal in paniek. ik eindelijk een bus gevonden, stappen er na een tijdje twee hele vage figuren in die de bus chaffeur uit beginnen te schelden. en na tien minuten zette de chaffeur de motor uit dus ik denk lekker heb ik weer. hoor ik ineens een bandje, deze bus word overvallen bel het alarm nummer. dus ik kijk in paniek om me heen, zit iedereen gewoon heel verveeld voor zich uit te staren. schijnt hier heel normaal te zijn haha.

dinsdag werd ik ziek naar huis gestuurd. ik liep al een paar weken te sukkelen met de griep en mun baas vond dat ik maar eens uit moes gaan zieken en als ik woensdag ziek naar het werk kwam dan zou ze me weer naar huis sturen. woensdag was ik nog steeds niet lekker dus ben toen ook thuis gebleven. donderdag had ik een lekkere ongeluksdag, had 500 bonnen uitgesneden, 4 uur mee bezig geweest, en kwam er toen achter dat ik ze verkeerd had afgedrukt. en s'avonds ben ik naar de kapper geweest en heb ik een boblijn laten knippen :D dus bereid je al maar vast voor!

vrijdag heb ik kimberly opgehaald bij het station want die kwam hier heen!! was echt heel blij om mun zusje te zien. s'avonds lekker bij geklets en tv gekeken. zaterdag zijn we vroeg opgestaan om te gaan shoppen. het regende verschrikkelijk dus dat was minder. eerst zijn we naar picadilly circus geweest en toen naar de primark waar we 3 uur hebben door gebracht haha. de primark op zaterdag is echt shoppen voor gevorderde. nooit geweten dat winkelen zo zwaar was.

zondag zijn we naar het centrum geweest. we zijn naar het wisselen van de wacht geweest bij buckingham palace, maar heb niet veel kunnen zien want er stonden honderde mensen. daarna naar big ben, westminster abbey, eye of londen geweest en toen begon het weer te regenen dus zijn we maar een paraplu voor kim gaan kopen. en toen zijn we nog naar de tower of london, tower bridge en millenium bridge gegaan. daarna zijn we lekker terug naar huis gegaan watn kim moest al weer vroeg weg:( vanochten om vier uur moest kim weg, alleen hadden we ons verslapen dus de taxi stond al voor de deur te wachten. vond het super dat kim hier was, was alleen een beetje te kort.

xx love from london

  • 28 Februari 2011 - 22:12

    Kimberley & Marco:

    Hee lieve stef!
    Zo, wij zijn weer op de hoogte! ;)
    Gaat echt snel zeg (gelukkig maar haha) nog 5 maandjes te gaan! Als ik je kom opzoeken wil ik ook graag weten hoe het is om een gevorderde shopper te zijn hahah! Lijkt me echt cool. Maar goed, wij gaan lekker slapen. Ik spreek je snel weer!
    WE LOVE YOU (goed he, engels hihi)

    xxx


  • 01 Maart 2011 - 21:08

    Kimm:

    het was een super weekend!!
    WE lOVE LONDEN!!
    kusjes,,

  • 10 Maart 2011 - 22:43

    Kimm,:

    hee schatje,
    LOVE YOU!!
    kusjes je zusje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

Stage in londen

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2011

laatste reisverslag

26 Juni 2011

bezoek, bezoek en nog eens bezoek

27 April 2011

halverwege

06 April 2011

weekendje nederland

13 Maart 2011

carnaval missen
Stephanie

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 39551

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

studeren in zweden

24 Januari 2011 - 26 Juli 2011

Stage in londen

Landen bezocht: