de nacht bus - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu de nacht bus - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

de nacht bus

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

16 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

daar ben ik weer, haha
hoop dat alles goed gaat met iedereen..en dat jullie me heel erg missen:P

ik begin hier al heel erg te wennen. heb het wel heel erg druk en ben ook echt kapot als ik thuis kom, uitslapen lukt niet meer, ja het onmogelijke is eindelijk gebeurt, ik wordt elke ochtend om 7 uur wakker.

wel een super leuk weekend gehad. vrijdag voerdag mochten we van het bedrijf pizza halen als lunch en vrijdag avond had ik een "house warming"van twee meisjes van de NHTV dus daar zijn we met alle NHTV'ers heen gegaan. en die meiden hebben gewoon 2 verdiepingen voor zich zelf niet normaal.

zaterdag ben ik eerst ff gezellig wat gaan drinken bij kristel en ryanne( ook twee meisjes van de NHTV) toen heb ik ff gezellig met mun schatjes thuis gebeld want iedereen zat gezellig bij elkaar, behalve ik dan, maar dat halen we in als ik weer thuis ben! de rest van de NHTV kwam ook naar kris en ri en toen hebben we nog ff gezellig wat gedronken en zijn we camden town gegaan om te stappen.

en heb daar mun ogen uit gekeken. laat ik het zo zeggen heb carnaval toch niet gemist dit jaar haha. meiden met super korte rokjes, geen panty maar wel met knie kousen. meiden met ongelofelijke ladders in hun panty, uitgelopen eyeliner en haar in alle kleuren.

we gingen naar een I (L) the 80's party. super gezellig. uitgaan is hier wel anders als thuis. om half 12 is hier alles al in volle gang. rond een uur of twee gingen we naar huis en omdat de metro niet reed gingen we met de nacht bus.

heb me echt kapot gelachten in die bus. kristel had het liedje what's my name van rianna op gezet en voor dat we het door hadden zat heel de bus mee te zingen!! sommige konden echt niet meer op hun eigen benen staan er ergens tijdens de rit werd er ook nog een knuffel, ja knuffel, kapot getrokken. kennelijk nemen ze hier knuffels van een meter hoog mee als ze uit gaan. daarna hebben we nog ff gezongen op california gurlz en toen waren we weer thuis.

ik heb eindelijk interent wat het goed doet! en heb het al helemaal gehad met het openbaar vervoer hier. vorige week toen ik de "tube"zat werd er ineens om geroepen dat we allemaal de trein uit moesten. ik had natuurlijk mijn muziek op dus zag allemaal mensen de trein uit lopen en had geen idee waarom. nou bleek dat er een probleem was en dat de trein niet verder reed. en ik moest naar mun werk, en daar stond ik. dus ik dacht dan maar met de bus, maar niemand wist waar de bussen kwamen. dus ik een kwartier, op hakken door de regen gelopen, zonder paraplu want die lag natuurlijk thuis. aangezien er zon 200 mensen in de tube passen en er maar 50 mensen in de bus passen reden er verschillende bussen voor mun neus weg. maar uiteindelijk ben ik wel op mijn werk gekomen was alleen een uur te laat. maar gelukkig vonden ze het niet erg.

en vandaag ben ik naar oxford street geweest, meest geweldige winkel straat ooit, alleen het was daar zo druk dat ze het tube station hadden gesloten, dus er stonden meer als 300 mensen te wachten voor de ingangen. en dus kan stephanie niet naar huis.

van de week heeft mijn supervisor van school naar mun bedrijf gebeld en met mun supervisor daar gesproken en daarna met mij en ze zij dat ze heel enthosiast over me waren!!

dit weekend heb ik ook weer veel gepland staan. ik ga met rkistel en ryanne naar de film, zaterdag komen ze ff naar mun crib kijken en gaan we naar portobello market en zondag sta ik op een trouw beurs.

en volgende week komt mijn aller liefste zusje hier heen, kan niet wachten!!

love from london


  • 17 Februari 2011 - 16:30

    Kimm,:

    jep ik kom daar heen je aller liefste zusje! gezellig he!
    volgende week al, wat gaan we allemaal voor leuks doen?
    kusjes

  • 21 Februari 2011 - 07:08

    Mama:

    Hé ... ;-]
    Ben erg benieuwd hoe je het hebt gehad op de trouwbeurs....?
    En was het zaterdag avond nog leuk geweest ?
    Hier alles zijn gangetje.. ;-]
    Leuk he dat kim volgend weekend komt... maak er maar n heel leuk weekend van... ;-]]

    love you.. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

Stage in londen

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2011

laatste reisverslag

26 Juni 2011

bezoek, bezoek en nog eens bezoek

27 April 2011

halverwege

06 April 2011

weekendje nederland

13 Maart 2011

carnaval missen
Stephanie

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 39551

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

studeren in zweden

24 Januari 2011 - 26 Juli 2011

Stage in londen

Landen bezocht: