laatste reisverslag - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu laatste reisverslag - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

laatste reisverslag

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

24 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

nou daar zijn we weer, dit is mijn laatste verslagje vanuit londen want dinsdag ga ik al weer terug naar huis.

de afgelopen weekende zijn alle andere meiden hier al terug naar nederland gegeaan. 2 weken geleden ben ik nog ff voor de laatste x uitgeweest met kristel en twee vriendinnen van haar die hier op bezoek zijn.

afgelope zaterdag is lika hier aangekomen, die neemt mijn kamertje over en komt ook uit raamsdonksveer. sinds woensdag slaapt ze hier, dus het is lekker druk in mijn kamertje nu.

woensdag was mijn eindbeoordeling op stage, ik wist al wel dat ie goed zou zijn, maar was toch een beetje zenuwachtig. gelukkig was ie super goed! heb echt bijna overal het hoogste gehaald!! :D in mijn beoordeling stond ook dat ik een super persoonlijkheid had en dat ik een echte doorzetter was en niet stopte tot dat mijn werk af was en ik het helemaal perfect had gedaan. en dat ieder bedrijf blij zou mogen zijn met mij als werknemer en dat ze verwacht dat ik het snel tot manager zal schoppen.

toen ik thuis kwam kreeg ik alleen wat minder nieuws. zoals de meeste wel zullen weten is kim (mijn zusje) voor 3 maanden naar zuid-frankrijk gegaan. helaas heeft ze dr enkel gebroken en moest ze dus vroeg tijdig naar huis komen. dus dat is super kut voor dr. aan de andere kant vind ik het stiekem wel leuk dat ze thuis is al ik weer thuis kom.

donderdag ochtend moest ik al om vijf uur uit bed want ik moest helemaal naar buiten londen voor een evenement. dit was mijn laatste evenement dus ineens kreeg ik door dat ik nog maar een paar dagen te gaan had. de mensen op het evenement had ik natuurlijk al vaker gezien de afgelope maanden en ze kwamen allemaal ff naar me toe om te zeggen dat ze het heel leuk vonden om met me te werken en dat ze me heel erg gaan missen dus dat was wel heel leuk. de directeur van ons bedrijf had tijdens het evenement me ook nog bedankt voor al mijn hulp de afgelopen 6 maanden en dat ze het heel jammer vond dat ik weer terug naar huis ging.

gelukkig waren de ouders van lika zo lief om al een deel van mijn zooi mee terug naar nederland te nemen. want heb echt veel te veel spullen haha. nu maar hopen dat het allemaal in mijn koffertje past, want anders heb ik een probleem.

ik kan me niet voorstellen dat ik over een paar dagen al weer terug in nederland zit. ik ben zo gewend aan mijn leventje hier en londen is gewoon een 2e thuis voor me geworden.
maar ik heb echt een super tijd gehad hier! natuurlijk met de nodige ups en downs maar zou het zo weer doen! en ik heb ook echt heel veel geluk gehad met mijn stage plaats want heb daar zo veel geleerd en zoveel mogen doen en ze zijn daar ammal zo lief voor me geweest. en heb natuurlijk ook heel veel andere dingen geleerd hier! en dit is echt een van de beste ervaringen van mijn leven geweest en ga londen ontzettend missen. maar weet zeker dat ik ooit in mijn leven hier nog wel een tijdje ga wonen!!

iedereen bedankt voor de lieve kaartjes en berichtjes de afgelopen 6 maanden!! en de gene die iedere x trouw al mijn berichtjes gelezen hebben, hoop dat ze niet al te saai en te lang waren en ik ben trots da jullie het vol hebben gehouden om ze elke x weer te lezen!

nou tot snel allemaal, kan nie wachten om iedereen weer te zien!!!
p.s. ik gebruik mijn londense nummer nog tot 1 augustus (kan gevonden worden in een van eerdere reisverslagen) want dan begint mijn abbonnement in nederland pas weer dus als je me moet bereiken moet je daarop bellen/smsen!!

love from london

  • 25 Juli 2011 - 14:26

    Nanja Wierda:

    Hée die Stephanie! Nou het regent hier ook pijpestelen net als in Londen! Ik liep een beetje achter met iedereen zijn reisverslagen, maar ben nu weer aardig op pijl. Klinkt goed je laatste tijd in Londen, en heel fijn dat je zo'n goeie beoordeling hebt gehad, kun je trots naar huis gaan. Nou mijn liefdesverdriet begint beetje bij beetje te zakken, doe mijn best, maar ik ben niet echt zoveel op FB enzo (youknowwhy). Sms maar als je weer in NL bent, goeie reis vast morgen. Liefs!

  • 30 Juli 2011 - 09:18

    Mama:

    He lieffie,

    Je bent weer lekker thuis bij ons :-]]

    Toch wilde ik nog ff n afsluitend berichtje achterlaten.

    Wat ben ik trots op hoe je het allemaal gedaan hebt...
    Hoe je aan je studie hebt gewerkt en aan je persoonlijke groei...petje af..
    Je zei gisteren dat je bang bent dat je deze tijd in Londen snel vergeten zal, maar geloof me..dat is niet.
    Deze tijd zal je altijd met je mee nemen, voor de rest van je leven.
    Je zal er niet elke dag aan denken maar het zal een invloed hebben op je voor de rest van je leven.
    Ik ben met mijn 16 in Londen geweest en maar voor een week en weet bepaalde dingen nog als gisteren.
    Maar voor jou is het nog ingrijpender geweest want jij hebt hier n half jaar gewoond, en je hart verloren aan Londen. Het leven en werken heeft je doen groeien op meerdere vlakken. Je bent zelfverzekerder geworden, en op persoonlijk en op vakgebied heel erg gegroeid.
    Laat ook nooit iemand je vertellen dat je iets niet kan, want je weet dat als je iets echt wil jij het kan.
    Zolang jij er zelf maar in gelooft.

    Dit neemt niemand je meer af en is een geweldige ervaring voor je geweest.
    Nu nog ff doorzetten n jaar om de rest goed af te sluiten en je diploma te halen. En dat gaat jou lukken.

    Geloof in jezelf en in je dromen.. ;-]

    Liefs
    Je trotse mama xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

Stage in londen

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2011

laatste reisverslag

26 Juni 2011

bezoek, bezoek en nog eens bezoek

27 April 2011

halverwege

06 April 2011

weekendje nederland

13 Maart 2011

carnaval missen
Stephanie

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 9551
Totaal aantal bezoekers 39559

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

studeren in zweden

24 Januari 2011 - 26 Juli 2011

Stage in londen

Landen bezocht: