halverwege - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu halverwege - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

halverwege

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

27 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

Daar zijn we weer, zit al op de helft van mijn stage!

niet normaal hoe snel de tijd gaat. Kan me ook echt niet voorstellen dat ik over 3 maanden al weer terug moet. Natuurlijk mis ik jullie allemaal maar londen is gewoon geweldig en raamsdonksveer zal wel heel saai zijn vergeleken met londen:P Het is heel raar dat de korte tijd die ik hier nu gezeten heb, het enigste is wat ik nog te gaan heb:(

mijn beoordeling op mijn stage wat trouwes heel goed, ze waren heel te vreden over me, en ze zeiden dat ze me met de dag zagen groeien en dat ik heel goed in het team paste:D. het weekend daarna zijn we met zun alle uit geweest voor mijn verjaardag, en heb ik hele leuke cadeautjes gehad!

het weekend daarna, twee weken geleden, zijn we naar Pre-Queensday geweest. normaal is dat tijdens koninginne dag maar vanwege de royal wedding was het verzet. iedereen was in het oranje (de nederlanders dan:P) en natuurlijk hadden ze ook frikandelle en kroketten en sate saus. de frikandelle waren alleen een beetje duur, lees 5 euro. en halverwege was de sate saus op:(

vorige week ben ik naar de dokter geweest, altijd leuk in een ander land. was al een tijdje niet lekker, ze hebben bloed geprik en krijg volgende week de uitslag maar ze denken pfeiffer. maar hou jullie op de hoogte.

afgelope week had ik vrijdag vrij, dat is een bank holiday(verplichte vrije dag) dus had in totaal een weekend van vier dagen, altijd leuk! lekker heel het weekend in hyde park in de zon gelegen! en natuurlijk ff geshopt, je moet wat doen op je vrije dag:P

dit weekend is de royal wedding, dus vrijdag ben ik ook weer vrij en maandag is een bank holiday dus dat word weer een lekker weekend!

op het werk gaat het ook goed! ben de afgelope weken bezig geweest met venues zoeken voor een event en ben bezig geweest met de voor bereiding voor een reis naar jamaica en de cayman islands voor onze reisagente.

nou dat was het weer, en voel je vrij om een berichtje achter te laten, het aantal berichtjes begint namelijk een beetje af te nemen:( :P en ik ben natuurlijk ook benieuwed hoe het emt jullie ammal gaat!!

love from london

• 27 April 2011 - 19:13

Danielle:

Hee meis...
    nou zal ik dan maar eens een berichtje achter laten haha!
    is alweer lang geleden idd:$
    maar jij hebt wel een relax leven daar volgensmij... wij allemaal maar werken enz... en jij ligt daar heerlijk in het zonnetje.. poepie bruin te worden... van de week was het ook lekker weer hier.. durfde bijna geen t-shirt aan te trekken zo bleek ik nog ben:O
    maar hier gebeur er inderdaad niet veel spannend... lijkt me trouwens inderdaad geen pretje om in een vreemd land naar het ziekenhuis te gaan.. maja als het nodig is, is het nodig he meis... maar nu afwachten..hoplijk valt het mee... en is het geen pfeiffer.. want daar kan je echt lang last van hebben...!

maar met mij is trouwens ook allles goed hoor,.. verder niks bijzonders megemaakt..
    maar ga weer stoppen.. want heb weer veel te veel onzin geschreven hahaah...
    veel plezier nog!

Dikke kus danielle

• 27 April 2011 - 20:58

Kimberley:

Hee lieve stef!
    Zo, die update werd wel weer eens tijd! ;) fijn om te lezen dat het allemaal goed met je gaat, alleen balen dat je allemaal niet zo lekker bent! Op tijd je rust nemen en lekker veel vitamientjes doen wonderen :) Verder gaat de tijd ontzettend snel inderdaad! Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik het wel weer lang genoeg vind geweest zo.. Van mij mag je naar huis hoor! ;) maar nog even geduldig afwachten! Hihi
    Welteruste! X love from dussen hihi

• 27 April 2011 - 23:50

Kimm,:

hee popje,
    hier een berichtje van het inmiddels weer koude landje,
    nouja koud rond de 18 graden das koud vergeleke de 27 graden en hoger die het was:P
    maar hier gaat het allemaal zen gangetje niet echt heel veel bijzonders. ik kom net terug van het casino met sien en colin en dat was echt heel gezellig lekker veel gelache:P we hebben geroullete en black jack gedaan waar we echt heel goed speelde alleen moesten we nog quit komen staan dus maakte we geen winst:P morgen ben ik ook nog vrij dus morgen het huis maar is poetsen en boodschappen doen enzo. owja als het goed is hebben we geboekt dus staat het nu vast en zien we jou al over 22 daagjes:D maar ik ga maar is slapen want ik moet morgen om half 8 weer uit me bedje om bibi naar de kapper te brengen dus ik zie je snel weer! kusjes love you(L)

• 30 April 2011 - 20:43

Gerdy...[mama]:

He lieffie...

Gaat inderdaad heeeeeeeeel erg snel.
    maar ook n teken dat je het naar je zin hebt anders zou de tijd heel erg lang duren...
    Inderdaad fijn als je volgende week de uitslag hebt...weten we misschien meer... ;-o
    hoop dat je nog wat leuks hebt gedaan op de trouwdag van de prins.. ;-]]
    Ik lag al super vroeg in bed...te moe ;-[
    wel lekker dat je n lang weekend hebt..kan je lekker uitrusten en wat leuks doen.. ;-]]

love you...miss you...
    dikke zoenxxxx

mama xxx

• 11 Mei 2011 - 16:31

Nanja Wierda:

Haha, echt he de tijd vliegt...over 50 dagen zit ik weer in NL op de bank ;)

• 16 Mei 2011 - 07:43

Martine & Jeroen:

Heeeeee moppie,

Nog steeds helemaal naar je zin in the UK ??? Begint nu te korten voor je, nog maar 2 maandjes, moet je kijken hoe snel dat het gaat. Hier gaat het allemaal z'n gangetje de welbekende ups and downs zijn aan de orde van de dag !! ;-) Hoe is het met jouw gezondheid eigenlijk ? Hoorde laatst van je moeder dat het niet helemaal lekker ging ? Ik of we gaan het hierbij laten, moet gaan werken.

Hele dikke kus van ons allebei.

xxx

• 17 Mei 2011 - 11:06

Heey Stephanie,

Ik zag dat je dit reisverslag had. Echt leuk joh! Ik ga dat ook doen als ik in London stage ga lopen;). Ik had je nog een paar berichtjes via hyves gestuurd, maar ik denk dat je hier vaker op zit dus vandaar dit bericht:). Hoe gaat het daar? nog geen zin om naar huis te gaan? hahaha. Even over jou plekje;), Kon ik dat nou overnemen vanaf 10 juli of gaat dat niet ? En ik heb contact gehad met dat bedrijf waar jij dit hebt geregeld en ga volgende week naar london. woensdag en donderdag :D ! Had jij je kamer al ver vantevoren geregeld of trok je na in dat bedrijf te zijn meteen in? xxxx Nog een fijne tijd Lika

• 17 Mei 2011 - 12:26

Heey stephanie:) ,

Ja ik begrijp dat je die mist. Is zeker logisch, zal ik ook gaan doen, maar wel fijn dat je het zo naar je zin hebt en echt van london bent gaan houden:d Ow als je dat voor mij zou willen vragen aan je huisbaas zou echt super fijn zijn. Ik kom volgende week woensdag naar london en ben er dan die dag en donderdag om te kijken naar plaatsen. Mocht het mogelijk zijn om het van je over te nemen vanaf 27 juli dan zou ik graag langskomen om te kijken(a) .
    Ik hoor het wel van je !
    xxx

• 23 Mei 2011 - 12:45

heey stephanie ,
    Oh super chill dat het zou kunnen :D
    Zou je mij het adres kunnen geven en zeggen wanneer ik eventueel woensdag of donderdag langs zou kunnen komen om te kijken(A)?
    Dit is al een hele opluchting, ondanks dat ik naar nog meer kamers ga kijken.
    Echt super bedankt !
    xx Lika

• 23 Mei 2011 - 21:17

Lika:

heey stephanie. Thanks voor je adresgegevens:) Wij komen woensdag om half 10 op london stansted aan en dan komen we naar de stad. half 2/2 uur zullen we dan wel bij jou zijn:). Je hoeft niet perse ons tegenmoet te komen hoor;). Ik ben met mijn vader , maar wel aardig van je. Als je misschien je telefoonnummer zou willen geven zou wel fijn zijn mochten we compleet verdwalen hahaha. Zie je dan. Heb er zin in. Echt spannend. xx

• 23 Mei 2011 - 21:19

Lika:

oeps ik bedoel dus 2uur half 3 ;) tot dan.

• 09 Juni 2011 - 09:52

Kimm,:

hee schat, wanneer krijgen we weer een nieuwe update :P,
    voor de rest hier alles oke hoor niet echt veel boeiends. ik kom al weer bijna naar jou toe!!:) op me werk verklaren ze me voor gek : ga je nu al weer!! :P zo werk er gereageerd haha. maar spreek je snel kusjes x