eerst week stage - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu eerst week stage - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

eerst week stage

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

09 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

hey iedereen,
hier ben ik weer..aangezien er gevraagt werd om een update!

voor ik het vergeet, vanaf 1 maart kan je met niet meer bereiken op mun oude nummer, zodra ik terug ben weer wel. maar zoal ik in londen zit kunnen jullie me bereiken op mun engels nummer: 0044 777 052 0558.

mun eerste weekje zit er al weer op en de tweede ook al bijna. tijd vliegt nu ik stage loop. heb al heel veel leuke dingen mogen doen. vrijdag heb ik dan op een beurs gestaan. in het begin wist ik niet zo goed wat ik moest zeggen als mensen met vragen kwamen, denk vragen als ik wil naar het carribisch gebied naar welk eiland moet ik gaan, en bedenk dan ff dat er zon 200 eilanden zijn. maar na een tijdje ging het wel wat beter. vond het ook echt super leuk om te doen en het was onderling ook heel gezellig!

vrijdag avond hebben we met een aantal meisjes van de NHTV die hier ook zitten afgesproken om ff wat te gaan eten en te drinken. was super gezellig!! en heel fijn om bekende te zien, en ff lekker nederlands te praten.

dinsdag is mun supervisor terug gekomen uit brussel en ze heeft me al meteen flink aan het werk gezet. mun werk van vorige week heeft ze nog niet na kunne kijken dus weet nog steeds niet of het goed is :P. maar ik ben nu dingen aan het regelen voor een belangrijk congres over sustainable tourism in de het carribisch gebied wat over 2 weken plaats vind in brussel. er komen allemaal hoge pieten en ik moet lijsten maken met hotels en restaurants, allemaal in de buurt van het europees parlementsgebouw want daar is het zeg maar.

ik moet ook lijsten maken met vervoer van londen, duitsland en het carribisch gebied naar brussel. dus vliegtijden, treintijden en prijzen checken. en vervoer voor al die mensen regelen van de ene lezing naar de andere. dus heel veel werk, heel belangrijk maar wel heel leuk.

gister heb ik de halve wereld rond gebeld. iedereen die me goed kent weet hoe erg ik het vind om te bellen. en nu moest ik dus naar rusland en spanje en zo bellen en dan maar hopen dat ze engels spreken wat ze natuurlijk niet allemaal deden. dus moest ik frans en spaans spreken wat natuurlijk niet zo goed ging maja haha.

begin al wel te wennen hier en op mun werk. de dagen vliegen voorbij alleen s'avonds is een beetje saai. aangezien ik alleen dvd's kan kijken en alle afleveringen van the o.c. en bijna alle aflevering van sex and the city al gezien heb. heb wel eindelijk internet maar kan alleen op msn wat andere pagina's doet ie serieus een uur over. en nee ik ben niet zo als gewoonlijk aan het overdrijven. maja ik heb eindelijk contact met de buitenwereld:P


mis jullie allemaal!! hoop jullie mij owk:P

xx

  • 09 Februari 2011 - 18:24

    Mama:

    Hé hé.......eindelijk.. ;-]]
    Inderdaad goed van je en ook goed voor je dat bellen...want als 't kan laat je ons de tandarts nog bellen voor je...hahahaha
    Maar daar zullen wij nu geen last meer van hebben...als je de hele wereld rond kan bellen dan toch zeker in Nederland..
    Fijn lieverd dat je het zo naar je zin hebt... ;-]]
    En....ja...mis jou ook lieverd.... ;-[[ maar geniet ook wel van de rust en dat alles opgeruimd blijft...hahahaha

    love you... xxxx

  • 09 Februari 2011 - 19:13

    TED BIANCA EN JIM :

    Hejjjjjj..leuk om te lezen dat je het goed maakt..knap man als ik dat zo lees lijkt me best pittig...Hou vol en genieten he..lekker op z'n tijd feesten, die Engelse pubs zijn toch wel oke ???? Groetekus van ons..

  • 09 Februari 2011 - 22:36

    Nanja Wierda:

    Leuk dat je stage zo bevalt;) Ik zie je binnenkort wel weer eens in het weekend gok ik. Hier in Ealing @Londen zijn we ook druk met stage nu:D X

  • 10 Februari 2011 - 17:47

    Danielle:

    Hee meis!!
    nou je hebt al veel leuke en spannende dingen gedaan... knap hoor!! knap dat je naar spanje enz belt joh.. ik zou dat ook echt niet durven! ahahah maja wel heel leerzaam allemaal natuurlijk! leuk dat je al wat mensen kent en al iets leuks hebt ondernomen.. is natuurlijk ook belangrijk op zijn tijd!!:D

    Kussie!

  • 14 Februari 2011 - 22:42

    Mama:

    Hé liefie....wordt weer tijd voor n update vindt je niet...?
    hahahaha
    love you....xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

Stage in londen

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2011

laatste reisverslag

26 Juni 2011

bezoek, bezoek en nog eens bezoek

27 April 2011

halverwege

06 April 2011

weekendje nederland

13 Maart 2011

carnaval missen
Stephanie

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 39554

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

studeren in zweden

24 Januari 2011 - 26 Juli 2011

Stage in londen

Landen bezocht: