eerste dag - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

eerste dag

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

01 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

hey iedereen,
hier ben ik met alweer een update,
ook al heb ik gister nog een update geplaats, wilde jullie toch ff vertelen over mijn eerste dag bij CTO londen.

laten we ff beginnen bij vanochtend, zonder vanacht een oog dicht gedaan te hebben heb ik geprobeert wat te eten, wat door de zenuwen niet echt lukte haha. ik was een half uur te vroeg bij het kantoor dus moest een half uur buiten wachten wat me alleen nog maar meer zenuwachtig maakte natuurlijk.

toen ik binnenkwam was iedereen heel enthosiast en aardig. mijn begeleider veronica moest vanmiddag om 3 uur naar brussel waar ze een week zou blijven dus tijd voor lang uitleg was er niet echt. ik werd even voor gesteld aan iedereen en ze liet me de brand uitgangen zien(schijnt heel belangrijk te zijn op mun kantoor). daarna kreeg ik een bureau toe gewezen en een mailtje van haar met mun eerste werk.
de data base updaten. na twee uur bezig te zijn geweest vergat ik het op te slaan en sloot het perongeluk af. en kon dus weer overnieuw beginnen.

eigenlijk heb ik een uur pauze per dag, maar dat hou ik echt niet vol. als ik naar buiten ga en ergens ga zitten kost het geld en nutteloos in het kantoor zitten kan ik niet haha.

de dag ging echt heel snel voorbij, ben heelt bezig geweest met mun data base:p nu maar hopen dat ik het goed heb gedaan! vrijdag sta ik al op een beurs.

ik heb wel het gevoel dat ik een beetje in het diepen wordt gegooit zo zonder begeleider in mijn eerste week, maar hoop dat alles goed komt.

ik laat snel weer van me horen.
xx en veel liefs stephanie

  • 01 Februari 2011 - 21:10

    Mama:

    Het begin is altijd moeilijk liefie...
    Maar alles komt goed....en fijn dat je leuke collega's hebt... ;-]
    En vrijdag al op n beurs staan...helamaal leuk... ;-]

    liefs xxx

  • 02 Februari 2011 - 01:25

    Elvira:

    Hii Steff .. klinkt goed allemaal wat je meemaakt. Acco in nothinghill, aardige collega's en één uur pauze per dag, haha! We worden allemaal in het diepe gegooit .. maar goed je kunt zwemmen, niet? ;) het komt vast goed. Veel plezier & succes in London!

  • 02 Februari 2011 - 07:17

    Pap, Patricia, Logan:

    Het is altijd even spannend zo'n eerste dag op kantoor. Wel leuk dat je al naar een beurs mag.

    We hebben er de volste vertrouwen erin dat je het kan. Doe goed je best en laat zien wat voor Kanjer je bent.

    Dikke kus van ons. xxx

  • 02 Februari 2011 - 10:21

    Nanja Wierda:

    Spannend, maar gaat vast goedkomen! Good luck @work
    Tot binnenkort ;)

  • 02 Februari 2011 - 17:52

    Danielle:

    hee meiss...
    hihi spannend he zo'n eerste dag.. maja het is toch nog goed gekomen zie je wel.. en fijn dat ze allemaal zo aardig zijn...:D
    zo er wordt al wel meteen veel verwacht van je...! maar dat deden ze vast niet als ze je dat niet toe hadden vertrouwt! en je leert er waarschijnlijk heel veel van! ik heb trouwens de foto's op je hyves bekeken en je zit daar echt mooi...! leuke foto's!
    succes nog met alles!!

    Liefs

  • 08 Februari 2011 - 12:37

    Kimm:

    hee schatje,
    is het niet weer is tijd voor een update:P
    nog maar 167 daagjes dat is voorbij voor dat we het weten!
    en ik zie je zoiezo eerder ik denk dat ik vandaag even ga boeken:)
    tot snel kusjes!

  • 08 Februari 2011 - 18:58

    Mama:

    Hé....kijk iedere keer of dr n update is....maar nee hoor... ;-[[
    Zo weten wij niet wat jij allemaal uitspookt hé....[al hoef je niet alles te vertellen...hahaha]

    love you...kussiesxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

Stage in londen

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2011

laatste reisverslag

26 Juni 2011

bezoek, bezoek en nog eens bezoek

27 April 2011

halverwege

06 April 2011

weekendje nederland

13 Maart 2011

carnaval missen
Stephanie

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 39555

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

studeren in zweden

24 Januari 2011 - 26 Juli 2011

Stage in londen

Landen bezocht: