foto's - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Notting Hill, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

foto's

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

31 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

hey iedereen,
aangezien een aantal van jullie al om foto's vroeg, heb ik er eindelijk een paar geplaatst. ze staan alleen op mun hyves pagina want ze waren te groot om hier up te loaden. sorry dat ze een beetje laat zijn, maar zoals de meeste van jullie weten ben ik niet zo van de foto's. bovendien wilde ik dat mun kamertje netjes was voor de foto's en zoals iedereen waarschijnlijk weet, ben ik niet zo heel netjes dus moest hem eerst ff op ruimen.

ben gister naar het centrum van londen geweest, het was egt geweldig. ik was op zoek naar buckingham palace en aangezien ik niet wist hoe het eruit zag, heb ik op een gegeven moment zelfs aan iemand moeten vragen of ik nu voor het paleis stond of niet haha. maar londen is egt super, en als jullie me op komen zoeken ga ik het zeker aan jullie laten zien!

morge is mun eerste stage dag, begin al behoorlijk zenuwachtig te worden. vooral omdat het openbaar vervoer hier heel veel weg heeft van de NS in nederland, maar fijn om te weten dat er over al vertragingen, werkzaamheden, lijnen die uitvallen en mensen die voor de trein gaan liggen zijn. dus hoop dat morge alles goed gaat.

het zal wel ff duren voordat ik weer een berichtje kan plaatsen aangezien mijn tijd bij de mac donoalds (waar ik tot nu toe altijd zat) op is en ik niet weet wanneer ik weer meer tijd krijg. en ik in mijn kamer nog steeds geen internet heb met dank aan vodafone. ik had heel slim een dongel gekocht van vodafone die je op kon laden met geld zeg maar, alleen dat ding werkt voor geen meter. vodafone hier kan me niet helpen want mijn laptop is in het nederlands en vodafone nederland kan me niet helpen want ik zit in engeland heel handig jongens haha. en laten we eerlijk zijn zelf ben ik niet egt een computer genie.

dit was weer een updatje vanuit londen, laat ff weten wat jullie van mun kamer vinden! en hoor snel van jullie.
mis jullie allemaal!
veel liefs stephanie

  • 31 Januari 2011 - 20:45

    Mama:

    Hé.....wat is je kamer netjes... :-]]
    Zal ik eens onthouden dat die dr zo ook uit kan zien...hahahaha

    veel succes morgen liefie...
    Je kan het...en ben heeeeeeeel trots op je...xxx

  • 01 Februari 2011 - 12:14

    Marja:

    Heey stef!

    Hoe was je eerste werkdag? En bevalt het ondanks alle trouble met je laptop en ov wel goed daar?? Zeker in NL is het ook trouble met het ov, de mijne is kapot moet nu dus alles zelf betalen en heb al regelmatig vertragingen gehad richting Gouda maar verder is de stage leuk :).

    Veel succes en plezier daar! En ik zal wel eens kijken of ik je op kan zoeken :).

    xxx Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Notting Hill

Stage in londen

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2011

laatste reisverslag

26 Juni 2011

bezoek, bezoek en nog eens bezoek

27 April 2011

halverwege

06 April 2011

weekendje nederland

13 Maart 2011

carnaval missen
Stephanie

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 39557

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

studeren in zweden

24 Januari 2011 - 26 Juli 2011

Stage in londen

Landen bezocht: