in londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu in londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

in londen

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

26 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

als eerste wil ik graag iedereen bedanken voor de lieve berichtjes op mijn site en in het boek!!
op zulke momenten zie ik hoe veel geluk ik heb dat er zoveel mensen zijn die aan me denken en om me geven.

eergister zijn we met de auto naar londen gereden. Kim lag al te slapen voordat we goed en wel nederland uit waren, maar dat ben ik gewend van dr haha.

De tunnel was niet een van de leukste dingen die ik ooit gedaan had haha. ik hou niet zo van kleine ruimtes, maar het is wel gaaf om een keer gedaan te hebben, zie alleen nu al op tegen de terug weg haha.

Londen is egt precies zo als ik me heb voorgesteld , en omdat we verkeerd reden, heb ik ook al wat van het centrum gezien. maar ga deze week nog wel terug om nog meer te zien!

gister en eergister hebben we appartementen bekeken. heel de dag van hop naar her met ondergrondse, wat trouwens egt super snel gaat hier. we hebben de tomtom gebruikt om te weten waardat we heen moesten lopen want we moesten soms wel 20 minuten lopen!

eergister hebben we 2 apartement bekeken. de eerste was oke maar niet super. toen zouden we er nog een gaan bekijken maar die land lord had geen sleutel. de derde was wel heel leuk maar heel ver lopen van het station en dat zag ik niet zo zitten. de taxi chauffeur die ons er heen reed wist de weg niet eens.

gister heb ik er een bekeken in Nothing hill, ja waar alle sterren wonen, en ik wist meteen dat dit hem werd. 5 minuten lopen van het station en de winkel straat, hele veilige buurt. overal in het huis hangt bewaking, en als er mensen aanbellen kan ik op mijn telefoon zien wie er voor de deur staat.

gister hebben we meteen al mun spullen in het huisje gezet en heb ik afscheid genomen van kim en mama. dat was wel ineens heel zwaar, ik kreeg ineens door dat ik dus niet mee naar huis ging , maar hier een half jaar bleeft zitten alleen.

vandaag heb ik de buurt een beetje verkend en ik denk dat ik het hier wel naar mun zin ga hebben. mijn land lord is heel aardig, mijn koelkast is kaport, hij is warm inplaats van koud, en ik krijg vanavond al een nieuwe. heb alleen nog geen andere bewoners gezien maja.

dit was mun update weer haha,
hoop snel wat te horen van jullie en ik houd jullie op de hoogte.
kusjes en heel veel liefs van stephanie.
p.s. als jullie je email invullen op mijn start p[agina krijg je een bericht als er een nieuw verhaal op staat.

  • 26 Januari 2011 - 15:14

    Gerdy...[mama]:

    nee hoor...de tunnel was gaaf... ;-]
    maar rijden in de spits....in Londen.... en ook nog links..... ;-[ beetje minder.

    Maar lieverd...je zit daar prachtig... wonen tussen al die sterren...echt om l\jaloers op te zijn...

    Geniet...xxx

  • 26 Januari 2011 - 17:09

    Kimm:

    hee popje,
    hoe heb je nou internet eigelijk?
    en heb je je licencie al aan gevraagd voor de tv?
    maar wel heel fijn dat je nu al een nieuwe koelkast krijgt dat doen ze snel!
    had je mij berichtje gehad op je telefoon want ik weet niet of die het doet want dat heb ik met vodafone gedaan via internet maar volgens mij is dat alleen binnen nederland en heb je liever dat ik na je nederlandje nummer sms of engelse nummer?
    en heb je al sterren gezien:p
    kusjes love you

  • 26 Januari 2011 - 22:03

    Danielle Dingenouts:

    he meis!
    nou je hebt al een hoop leuke en nieuwe dingen meegemaakt! spannend allemaal hoor! londen lijkt mij echt super mooi! en ik wil er ook zeker nog een keer naar toe!! dus ben eingenblijk best wel jaloers hahah.. geniet er van meiss en ik ben weer benieuwd naar je andere verhalen!

    Liefs Danielle

  • 28 Januari 2011 - 15:46

    Naomi:

    haay lieve nicht,
    ik heb de fotos al gezien van je moeder, en de boekenlegger is echt gaaf.
    en hoe is het daar ik hoop voor je leuk.
    en ik mis je nu al een beetje

    xxx je nichtje naomi

  • 28 Januari 2011 - 19:29

    Kimberley:

    Lieve schat,
    Als eerst vind ik het een hele goede om voortaan te zeggen dat je 178 dagen weg bent, klinkt veel beter als een half jaar! Vind je niet?
    Maar super van je kamertje, ben vandaag bakkie weestte doen bij kim en heb foto's gezien van je kamertje. Zag er gezellig uit hoor! Leuks stekkie voor jou :) Ik zal je wel missen hoor.. maar dat gaan we ook zeker te weten weer in halen natuurlijk. Nog meer redenen om hèèl veel leuke dingen te doen! Nou schat, ik blijf op de hoogte van je verhaaltjes en stuur je snel weer een berichtje! Dikke kus <3

  • 29 Januari 2011 - 11:25

    Logan:

    m h oi zus
    frdccxdxxxxxx
    mn yg kgk gfvdlxoytk, ik mis je wel hoor.

  • 29 Januari 2011 - 20:55

    Kimm En Danielle:

    hallo steffie,
    hoe is het??
    wij zijn nu zat en gelukkig maar missen jou toch wel heel erg...!! binnekort gaan gaan we met zijn drieen keer gezellig uit!!!
    veel plezier schatje en veel succes!! kusjes (L) daantje en kim!

  • 30 Januari 2011 - 14:00

    Mama:

    Hé liefie....hoe is ie daaro...?
    En....ben je vandaag naar centrum londen...tourist uit hangen...? :-]
    Ik ben gisteravond lekker thuis gebleven en op tijd mn bedje ingedoken..te moe na al die spannende en stresserige tijd... ;-[
    Vandaag n halve dag papieren uitzoeken die zijn blijven liggen...en met de hondjes wandelen....maar wat is het stil hiero....en met boodschappen doen gister dacht ik...wat moet ik mee nemen..? dit voor steph...dat voor steph...maar je bent er niet dus.. niets voor steph... ;-[
    Maar verder hier wel goed... ;-]
    Hondjes missen je natuurlijk onwijs...
    En ik ook.... :-[
    nog een vrije dag na vandaag en dan je eerste stage-dag..spannend...
    maar geniet van vandaag...en morgen.. ;-]
    En.... ga ook genieten, en heel veel leren van je stage... ;-]

    love you.....mama..xxxx

  • 31 Januari 2011 - 08:31

    Martine:

    Hoi hoi, heb al gehoord dat je een super appartement hebt. Gooi er eens wat foto's op dat wij ook kunnen meegenieten.
    Dus morgen begint het "echte werken" heel veel succes en we houden je in de gaten.

    Kus Jeroen en Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage in londen

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2011

laatste reisverslag

26 Juni 2011

bezoek, bezoek en nog eens bezoek

27 April 2011

halverwege

06 April 2011

weekendje nederland

13 Maart 2011

carnaval missen
Stephanie

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 39555

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

studeren in zweden

24 Januari 2011 - 26 Juli 2011

Stage in londen

Landen bezocht: