nog twee weekjes - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu nog twee weekjes - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Stephanie Broeders - WaarBenJij.nu

nog twee weekjes

Door: stephaniebroeders

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

11 Januari 2011 | Nederland, Raamsdonksveer

hey iedereen, zoals jullie weten ga ik over iets minder dan twee weekjes voor een half jaar naar londen om daar stage te lopen. Via deze site zal ik proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn tijd daar, en natuurlijk verwacht ik dat jullie mij ook op de hoogte houden van wat hier gebeurt:p.

Nu alleen nog een appartement vinden en mun koffers pakken en op naar londen. Ik ga jullie natuurlijk allemaal heel erg missen als ik weg ben, en ik hoop jullie mij ook! Ik probeer iedereen nog ff te zien voor dat ik weg ga, maar ik kan niets beloven!

kusjes stephanie

• 13 Januari 2011 - 12:27

Kimm:

hee allerliefste zusje!!
    ik vind het spannend,eng maar ook vooral heel leuk voor jou dat je naar londen gaat! ik weet dat je het zelf ook spannend vind en dan nog niet alles helemaal geregeld is,maar het komt echt goed dat weet ik zeker!!
    ik ga natuurlijk super erg missen maar ik kom je zo vaak mogelijk opzoeken!!
    veel liefs en kusjes je kleine zusje love you!